بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای روشن؛لطفا سکوت را رعایت کنید!

http://esesclub.com/public/album_photo/fa/3a/05/530c5_7826.jpg?c=df1a

 آقاي پيشکسوت؛برايتان متاسفيم !
مانده ايم هواداراني که فعلا دو آتيشه و تعصبي هستند و دغدغه هاي اين روزهايشان فقط استقلال و سرنوشت آن است،وقتي بر عليه يک بازيکن خاص کسي موضعي مي گرفت سريعا واکنش نشان مي دادند و حتي کمپين هاي حمايتي مي ساختند!
اما در برابر اظهارات اين پيشکسوت آنهم در طول يکي دو فصل اخير هيچ واکنشي نشان نمي دهند و .......!
خلاصه اينکه حسن روشن ديگه شورش رو در آورده و ظاهرا هم تا پست و مقامي در باشگاه نگيرد و يا مقرري ثابتي دريافت نکند،بي خيال نخواهد شد!
نکته:تا آنجاي که ما يادمان هست رئيس هيئت مديره وقت باشگاه(رسولي نژاد) به همراه پسرش براي مذاکره و جلب رضايت  امير قلعه نويي به ديدار وي رفته بودند نه آقاي مغداد نجف نژاد!
درضمن آقاي روشن عزيز؛شما که دائما از مديرعامل قرمزها بابت بها دادن به پيشکسوتان باشگاهش تعريف ميکنيد(فکر کنم بيشتر بخاطر پرداخت ماهيانه 200،300 هزار تومان به هر پيشکسوت اين تعريف و تمجيدها را انجام مي دهد!) پس چرا وقتي ايشان به منزل علي دايي رفت تا با وي بر سر قبول هدايت تيم پرسپوليس گفتگو کند،انتقادي نکرديد!؟
تلنگر:حسن روشن در مورد اطرافيان فتح الله زاده عنوان کرده تا قبل از اينکه براي کمک و همکاري با فتح الله زاده  از سوي مدير عامل استقلال حکم بگيرند،براي پيشکسوتان چاي مي ريختند!
حالا معلوم نيست با اين اظهار نظر مي خواسته ارزش و بزرگي پيشکسوتان را کوچک جلوه دهد و يا اينکه مدير عامل و باشگاه قديمي و ريشه دار استقلال را خرد و ضعيف نشان دهد!
که در هر دو صورت بايد گفت،متاسفيم برايت آقاي پيشکسوت!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 3 / 1392برچسب:پیشکسوتان,حسن روشن,انتقادات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com